Asus ZenWatch bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus ZenWatch bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RobTesselaar 28-04-2015
Geschreven voor: Asus ZenWatch bruin

Het ontvangen van notificatie's van bv Whatsapp of Gmail op je horloge die je dan gelijk vanaf je horloge kunt beantwoorden (dmv spraak die wordt omgezet in tekst) is erg handig gelukkig herkent die hier de Nederlandse spraak (in de menu's niet want Nl behoort nog niet tot de installatie talen).
Ook zitten er een aantal handige apps op zoals een timer/stopwatch, stappenteller, agenda (gesynchroniseerd),weer. Ook een hartslagmeter maar dat is echt een gimmick.
De handigste (gratis) apps die ik heb kunnen vinden zijn de NS reisplanner waardoor het op je watch mogelijk is om te zien wanneer en op welk perron je volgende overstap is, een rekenmachine een audiorecorder (slaat de berichten uiteraard weer op je phone op) en de TV gids. Ook de app om je watch te gebruiken als afstandbediening van je camera is wel leuk (selfie maken met de betere back camera).

RobTesselaar 28-04-2015
Geschreven voor: Asus ZenWatch bruin

Mooi design met strak leren band, niet te dik vanwege mijn smalle polsen beetje aan de grote kant (beslist een herenmodel derhalve).
De batterijduur is zeer matig het einde vd dag wordt met een klein beetje gebruik niet gehaald.
Ook is de smartwatch regelmatig zijn noodzakelijke verbinding met de smartphone kwijt (heeft geen wifi dus functionering uitsluitend via continue bluetooth verbinding met phone).
Regelmatig vastlopers van android ware (zeg maar het besturingssysteem) en verdwijnen vd wijzerplaat (zwart scherm met alleen ok google over en uitsluitend te herstellen door nieuwe wijzerplaat te selecteren). Ook andere vastlopers waardoor horloge alleen door reset weer aan de praat te krijgen is.

Al met al leuke gadget maar totaal nog niet uitontwikkeld (ondanks zeer recente update van google wear en lollipop)